Alla inlägg den 2 september 2007

Av Alice - 2 september 2007 16:49

Allting blir så konstigt när man är vaken sådär mitt i natten. Det är väl kanske inte helt normalt att först sova lite och sen ta en promenad vid 3-tiden för att gå och lägga sig igen.
Ändå steg jag upp vid åtta och fixade till röran från igår. Med glädje kan jag säja för det var så himla trevligt med alla här. Det händer ju som sagt inte så ofta. Att vi sen gick ut alla tillsammans (nåja nästan alla) var extra bonus.
Idag orkar jag inte så mycket. Det blir mest att softa lite på soffan, lästa en bok, kanske kolla någon film. Nä suck, just det, har ju jobb som måste göras.
FAN.
Men men det är lika bra att ta itu med eländet.
see ya

Av Alice - 2 september 2007 03:56

Har just tagit farväl av Vackra Vilda och jag klarade mej bra. Utan tårar. De fälldes efter det att hon hade stigit på tåget och jag var på väg hem.
Hon sa bestämt åt mej att ta en taxi hem och jag sa att jag skulle göra det  men så blev det inte. Jag gick, det brukar jag göra, det är inte så mycket bus på min väg hem.


Snart är det inga barn hemma, Miss Pinky åker om ett par dagar, hon är i och för sig sällan hemma, nu är det bara ett kort besök. Man får acceptera att hon har valt att bosätta sig i annat land helt enkelt.  Bara ett barn av tre bor i landet just nu! Jävla tråkigt, men så är det. Man får väl vara glad för det lilla antar jag. Själv mår jag bäst när alla  är hemma, och när alla mår bra. Det är sällsynt kan jag säga.
Men det är nog inte meningen att jag ska ha den  koll jag vill ha!
Jag ville inte att någon skulle ha koll på mej för 25 år sedan så då är det väl bra  då. Eller?

Nu ska jag nog gå och sova lite till.

gonatt zzzzzzzzzzzzz 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards