Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Alice - 6 juli 2007 13:45

som ska leka här idag. Eller kanske stackars deras föräldrar, ungarna tycker nog att det är jättekul med så mycket vatten att plaska runt i. Det är nästan så att jag själv känner mej lite sugen på att gunga högt och sedan hoppa av i farten med ett jätteplask.

Tror att det skulle kännas hur skönt som helst!

Av Alice - 6 juli 2007 12:40

Det verkar inte bli någon kul helg precis. Jag försökte prata med Honom igår men det gick inte så bra. Nu är allting bara ännu värre.

Vid ett tillfälle sa han att jag kunde ta mina  fyra semester veckor till att packa ihop mina saker och flytta medans han stack iväg på semester ensam. Men det tänker jag inte göra. Vill han att jag ska flytta så tänker jag ta god tid på mej att hitta någonstans att bo som jag verkligen gillar. Vill han inte vara i min närhet så får han väl hitta på något.

Fy tusan vad jag inte ser fram emot det här veckoslutet samtidigt ska det bli skönt att slippa sitta på jobbet och försöka se glad ut.

Regnet bara vräker ner här men det är bra, det passar mitt humör perfekt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards