Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Alice - 13 juli 2007 10:03

Nu är det bara ett par timmar kvar och jag har blivit förkyld. Är det inte typiskt, man slappnar av lite och då flyger allsköns skit på en.

Så på hemvägen blir det ett besök på apoteket, näsdroppar och Treo ska införskaffas. På söndag åker vi till Budapest och då kan man inte gå omkring med täppt näsa.

Jag kollade in vädret där och fick en smärre chock när jag såg att det skulle bli ca 40 grader varmt. Det är lite för mycket tycker jag 25 är mer lagom, men man kan inte få allt.

Himla spännande ska det bli ialla fall. Nu när läget är så lugn och harmoniskt känns allt lätt och enkelt. 


Jag har inte hört av dottern på en hel vecka, det är lite oroväckande. Hon är och jobbar på ett läger men det brukar inte vara så här tyst. Vill inte hålla på och ringa heller, det verkar så hönsigt. Jag måste påminna mej om att hon är vuxen och att hon verkligen kan ta vara på sig. Att hon är en mycket förståndig och klok ung kvinna, jag borde veta, jag har själv uppfostrat henne. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards